2009-06-06

Studenten igår för lillasyster!

Hejsan!
Nu kommer bilder från gårdagens student. Här har ni de underbara tårtorna, den översta har farmor bakat - den gick åt som smör i Småland, den är helt underbar Hovdalatårtan!!
Den andre är beställd och helt Ok den också och mycket fin =)





Här ser ni när min systers klass sprang ut, Mimi är hon som pekar, eftersom hon fick syn på mig just när jag skulle fota henne. Hon var inte helt nykter, vill jag lova, hahahaha!!

Här står damen efter utspringandet, med familj, släkt och vänner! Hon gick textil och konfektion, därför fick hon av oss en provdocka, bland annat, fin va? Det är jag som har "designat" dockans outfit =p
Mimis och klassens "skjuts" runt i stan, de hade tur med vädret under utspringandet och åkandet i stan, men de hade ändå tak över flaket.


Kalles syster tog också studenten, detta var deras fina åk!!

Bebisarna, Dusty och Yda, tyckte det var roligt med allt folk hemma i huset, men ack så jobbigt är det så de valde att pausa mot slutet. Sötnötterna !!

Och så måste jag ju visa min klass, vi hade officiell avslutning igår egentligen, men alla kunde inte vara där (jag bland annat) så vi tog ett klassfoto i torsdags.

Enda bilden som togs på Kalle och mig igår, och den tog vi själva, hahaha - ego-varning, men vad gör man?!
Sådär ja, nu ska jag kolla fotbolls-matchen Sverige - Danmark, hejja Sverige!!!!
Ha en fortsatt härlig lördag, kram på er!!






Inga kommentarer: