2010-06-30

Stranden!

Hej på er!!
Dagarna här blir bara bättre och bättre. Vi lär känna Milton mer och mer och kan läsa av hans signaler mycket lättare för var dag, vilket känns så skönt! Dessutom blir rutinerna bättre och bättre och det är guld värt. Jag är så beroende av rutiner och får ingenting gjort utan dessa. Just nu sover Lilleman och sedan ska vi ut och gå lång runda - jag, Yda och Milton i vagnen, så skönt =)

I måndags blev Milton en månad gammal. Då passade vi på att köra till Sölvesborg och hälsa på sambons föräldrar i husvagnen. Kom dit vid 10,00 och spenderade hela dagen där och det var underbart! Vi åt gott, var nere på stan och shoppade lite och gick i butiker, solade, badade lite, gick en runda på kvällen (svärmor, Kalle och jag), Kalle och hans pappa körde och tittade på bil medan vi andra då var på stan.
Vi kom inte hem förrän sent och jag hoppas vi kan göra om det snart igen!

Här under kommer lite bilder från dagen i Sölvesborg =)


Tur för våra små hundar att där är långgrunt, speciellt för Yda som gärna hoppar i vattnet, men som ogärna simmar, fniss!





Milton spenderade mycket tid i vagnen denna dag. Han trivs bra att sova i den utomhus och sover så gott. Ibland ligger han där vaken och "finkulerar" lite och ler lite för sig själv, så sött!



När det sedan var dags för lill-prinsens mat så fick han den utomhus underparasollet i skydd från blåst. Så härligt att sitta där, ni ser till och med havet skymta lite bakom mig. Vi njöt, både jag och Milton!!




Nej allesammans, nu ska jag byta om och vara färdig tills Milton vaknar. Då är han säkert vrål-hungrig och sugen på mat innan vår promenad.
Ha det så bra! Kramar =)

Inga kommentarer: