2010-06-27

Milton är nu 4 veckor!!

Hej på er!

Midsommar afton firades med goda vänner och vi hade riktigt riktigt trevligt! Tack Jennie och Nick för en underbar dag, kväll och natt!
Inte bara midsommar firades, utan även min och Marcus förlovningsdag - vi hade då varit förlovade i 6 år, inte klokt vad tiden bara springer iväg <3 Något annat som också firades lite var att Milton blev 4 veckor gammal.

Nu börjar han även bränna av lite leenden ordentligt mot oss, vilket vi bara älskar!


Grabben fick ju vara lite färgglad när det ändå var midsommar ;) det roliga var att Jennies och Nicks gudbarn, Liam, var också där och han hade boddyn med samma mönster som Miltons byxor, lite komiskt ändå och mönstret är bara för sött!



Kolla denna bild, han skrattar så himla mycket åt Marcus och Miltons farfar, så himla underbart och jag bara smälter!!



Lägg märke till boddyn han har här, det är hästar i en salig blandning, såklart att Milton ska ha en sådan, om hans mamma får bestämma ;)



Idag har vi varit på konfirmation hos Janernäs hela eftermiddagen, Gustaf konfirmerades. Det var så skönt och vi satt ute hela tiden i det fina vädret och bara snöt och hade det mycket roligt.
Nu kallar sängen, för imorgon blir det Sölvesborg hela dagen, vilket ska bli riktigt skönt. Hoppas på fint väder så vi kan sola lite och få någon form av bränna på våra bleka kroppar, vi vuxna alltså. Milton får mysa i farmor och farfars husvagn eller i sin egen barnvagn om han så vill. Själv tänker jag försöka spendera lite kvalitetstid med mitt håriga barn (Yda alltså, hahaha..) nere vid vattnet, det behöver hon.
Ha det så bra allesammans. Kramar i mängder!

1 kommentar:

A home far away sa...

Hej ja visst är den blå mössan söt:) den är köpt i Singapore o jag tror inte den kedjan finns här i Sverige...hör av mig om jag ser den!

Kram Gunilla