2010-06-14

Lugnt!

Dagen idag har gått i lugnets tecken, inte mycket vi har fått gjort, trots att vi är hemma båda två. Kanske därför, man unnar sig att ta det lite lugnt och bara vara. Dessutom är det fotboll på TV, så en viss sambo sitter bänkad där. Inte mig emot, datorn blev ledig så jag redigerade en bild.. Den här under på gossen såklart =)




Idag passade jag faktiskt på att ta Yda på morgon-rundan, skönt att få komma ut det första man gör på morgonen, något man uppskattar mer nu än tidigare - det är guld värt!
I kväll spelar sambon fotboll med korpen-laget, hahaha.. Jag och Milton ska nog ner och kika tror jag, behöver ännu mer frisk luft. Dessutom spelar dom vid ett mycket trevligt promenad-stråk, så jag tar med mig Yda och går en sväng med henne och barnvagn, älskar det!!
Nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och dammsuga, det är så välbehövligt vill jag lova.

Ha en bra dag alla, kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till er söta son= ) / Carolin o Malin

C sa...

Låter härligt att vila och att gå promenader med barn och hund! Dock lät inte fotbollsvm så spännand :)