2010-04-17

Livet i en husvagn =)

Ja, det är så vi har det nu och snart har haft i en vecka. Helt samslöst egentligen, men ja, det är väl ändå ganska mysigt. Dock mördas mina höfter varje natt, sängen är inte riktigt anpassad för mig just nu, tyvärr.. Ska slänga i en extra madrass tänkte jag, så det mjuknar lite till.
Och stökigt är det, jämt och ständigt. Men men, det är verkligen svårt att hålla ordning med alla kläder, skor, prylar och köksattiraljer, lägenheten kommer att kännas som ett slott sedan!!

Härom dagen var jag, mamma och Mimi inne i stan. Där var jag med om två så himla roliga saker! Jag köpte mig en symaskin, som jag har tjatat om så länge, ska bli så roligt att prova den, men jag väntar tills vi flyttar tillbaks, eller så tar jag in den i huset och syr där lite.
Och dessutom träffade jag min vän Sofia, som precis är hemkommen efter 6 månader i Korea med sin familj och även en vända på Filippinerna. Det var så himla roligt att träffa henne och tragga lite, ser fram emot att sätta ett datum med tjejerna så vi kan tragga som bara den och umgås riktigt mycket =)

Bilder på magen är tagna, men jag orkar inte slänga in dem nu. Jag har jobbat inatt och precis ätit frukost. Ska jobba en natt till, sedan ska jag inte jobba fler nätter på en väldigt lång tid!
Ha det riktigt bra med er, kramar!

1 kommentar:

Sara sa...

Ja det är verkligen compact living i husvagn, mysigt ett tag kan jag tänka, sen blir man nog lite trött på det! Vi brukar låna en och åka iväg med barnen ett par dagar på sommaren, det räcker för vår familj ;-)
Ha de bra!
Kram Sara