2010-04-11

v. 34

Jag vet, vi har slarvat, igen! Och missat en veckas bilder, nämligen v. 33... Så tråkigt, men här är iallafall v. 34. Nu har vi dock gått in i v. 35 - galet!!



Jag är väldigt glad över att jag har klarat mig ifrån alla bristningar, än så länge iallafall, trots att magen har växt med en väldig fart, periodvis. Dock hade jag klarat mig utan den fula hormonranden som finns som ett snett streck över magen, men men, den försvinner ju ganska snabbt sen =)


Helgen har annars flutit på bra. Igår kväll träffade vi bästaste Jennie och Nick. Var ute och åt med dessa vänner och hade, som vanligt, helt galet roligt! Efter det blev det snack och snacks hemma hos dem - tack för igår älskade ni!
Jag och Jennie var även en sväng på Hus- och hemmässan i Kristianstad under dagen, men trots trevligt sällskap så var mässan en besvikelse, jag vill ha betydligt mer inredning, men där var nästan ingenting.

Idag däremot har vi varit mycket effektiva, jag och Kalle!
Började dagen med längre promenad med älskade Yda, passade även på att svänga bortom affären under promenaden. Sedan hem och åt frukost.
Efter det packade vi och rensade ut vissa utrymmen (hela badrummet och vaskskåpet i köket). Jag lovar, det kändes som att vi tömde större delen av lägenheten också, eftersom vi ska bo i mammas och pappas husvagn (!!) i fyra (4!!!!) veckor, hahaha.. Helt galet egentligen, men ni kan tro att vi nu har det mysigt här ute, för visst är det i husvagnen jag sitter och surfar!
Lägenheten kommer kännas stor sedan när vi flyttar tillbaks, och jag är säker på att tiden kommer gå fort under dessa veckorna.
Sedan hinner vi knappt flytta hem igen, förrän det är dags för bebis - hjälp!!
Ha det gott alla, nu ska jag snart sova, bara in och kissa och borsta tänderna i huset =)
Kram på er!

Inga kommentarer: