2011-01-02

Underklänning

Har blivit lite smått förälskad i underklänningar och har senaste månaden handlat på mig ett par stycken, lade in ett par bilder härom dagen i bloggen. Detta är den ena av dessa två skönheter som jag använde idag när jag och Milton var på middag hos mamma och pappa/mormor och morfar (vet inte riktigt vilket av det jag ska skriva, i och för sig är de jag som bloggar och inte Milton, så för mig är de ju mamma och pappa, fniss!).
Känner mig verkligen lite extra fin när jag har en underklänning på mig till en klänning eller kjol, känns lite extra festligt och ändå är det inte mycket man lägger till.
Jag ska, så fort vi flyttar (om vi nu någon gång gör det.....) köpa mig en stor spegel så jag kan fota hela plagg på mig så ni får se, ser konstigt ut när jag fotar såhär kanske.






Stackars sambon jobbade idag så han missade goda middagen hos mamma och pappa. Med på middagen var även mormor, morfar, farmor, farfar, Mimi och Milton. Så trevligt och jag älskar att träffa och umgås med mina mor- och farföräldrar, de betyder verkligen så mycket för mig.
I dagarna dansar vi nog ut julen lite. Hade gärna haft granen inne lite längre, men den får tyvärr inte plats och just nu är den mest i vägen då vi behöver utrymmet. Det gäller ju att vara rädd om de utrymme vi har i vår lilla lägenhet, som alltid behövs till något ;)

Ikväll fick vi besök av bästa Alexander och en fin gammal vän, Sara, så roligt och detta förgyllde min dag lite extra!
Nu ska jag surfa lite, kvälls-promenixa med min Yda och sedan blir det sängen.
Ha det gott, kramen!

Inga kommentarer: