2011-01-06

Från vårdcentral till gymmet

Igår var Milton för första gången på vårdcentralen. Ville kolla hans öron eftersom han är så ledsen på kvällen ofta. Och vet ni? Ungen älskade vårdcentralen, hahaha! "Pratade" med alla, tyckte läkaren och hennes attiraljer var helfestliga och väntrummet var en höjdare. Pricken över i:et var ju att det inte var några bekymmer med hans öron ;)


Och idag var jag på gymmet - igen! Andra gången denna veckan, yeah! Känner mig lite på ge, men ja vi får väl se hur länge det håller i sig. Just nu är det iallafall jätteroligt att träna. Idag tränade jag med bästa PT'n Alexander. Jag var verkligen skittrött och kände mig illamående efter halva passet, snacka om att en viss Fanny är otränad ;)

I kväll var Söt-Milton inte arg ett dugg, utan satt och grejade i mitt knä under nästan en timmes tid! Dö-mysigt och jag njöt varenda minut! Dessutom var det "16 and pregnant" på TV och jag tycker det är lite roligt att titta på dessa unga mammor/pappor och bebisarna.
Sedan när jag gick och lade Milton så somnade han ganska snabbt och var inte arg en enda gång, härligt!!

Nähä, nu blir det film på TV. Ha det gott, kram på er!

Inga kommentarer: