2011-01-04

Hårigt ;)

Hej-hopp!
Jag är trött idag, riktigt trött och har ont i huvudet.. Milton tyckte det var dags att gå upp vid fem och somnade väl om ordentligt igen vid halv åtta, phu! Tosiga unge ;)

Har ni sett vad mycket hår han börjar få? Eller ja, han har väl alltid haft mycket hår, fast främst uppe på huvudet, nu tar det sig på sidorna också, fina Snöret!





Hmmm... Kameran är svår att få ha för sig själv numera =)


Dagen bjuder på tvättande. Ska byta bil med min vän Malin igen som varit snäll och låtit min stå i hennes garage över natten på torkning (var verkligen tvungen att tvätta den igår). Annars har jag ett ärende på stan, men jag vet inte om jag orkar ta mig ner.

Igår var jag riktigt riktigt duktig!! Jag var på gymmet - kan ni tänka er?! Fick ett litet ryck igår kväll och begav mig själv ner en timme. Blev lite på löpbandet (är verkligen i katastrof-kondition....) och sedan lite mage. Idag har jag träningsvärk, japp.

Nej, nu vaknar Milton igen. Hejdå och kram!

Inga kommentarer: