2011-01-03

Måndagslista nr 13

Hejsan! Ny måndagslista är det ju dags för idag. Och idag är jag extra glad över...
...årets första måndagslista
...att vi hade ett så underbart 2010 och jag är övertygad om att 2011 blir lika fint det!
...att jag har en så fin pojke!! Se bilderna nedan, är han inte fin?





...att vi denna vecka kommer träffa fina vänner, både stora och små!
...den fina middagen som bjöds på hos mina föräldrar igår med fina släktingar, ett bra avslut på veckan =)
...att jag förra veckan longerade min lilla Malva för första gången - duktiga hästen!
...fina vädret med härliga minusgrader utomhus, jag älskar det!

Sådär ja, veckans lista är gjord. Nu ska jag äta lite frukost, Milton sover sin förmiddags-lur nu och jag sitter här i lugn och ro, skönt!
Hoppas er vecka blir fin, kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med, vad fin han är!